Tecniloop Digital Services, SL*
Informació sobre Tecniloop Digital Services, SL* instancia d'Odoo, el ERP de codi obert.
Aplicacions instal·lades
- Vendes
- Dels pressupostos a les factures
- Facturació
- Factures i pagaments
- CRM
- Seguiment d'iniciatives i tancament d'oportunitats
- Lloc web
- Creador de llocs web empresarials
- Comptabilitat
- Gestionar la comptabilitat financera i analítica
- Compres
- Comandes de compra, ofertes i acords
- Projecte
- Organitza y planifica els teus projectes
- Màrqueting per correu
- Dissenyar, enviar i gestionar correus electrònics
- Fulls d'hores
- Seguiment del temps dels empleats a les tasques
- Despeses
- Presentar, validar i refacturar despeses dels empleats
- Studio
- Crea i personalitza les teves aplicacions Odoo
- Documents
- Gestió documental
- Absències
- Assignació de PTO i seguiment de les sol·licituds de permisos
- Procés de selecció
- Feu un seguiment del vostre canal de contractació
- Empleats
- Centralitza la informació de l'empleat
- Account Financial Reports
- OCA Financial Reports
- Reciclatge de dades
- Cerqueu registres antics i arxiveu-los/suprimiu-los
- Attendance Portal
- Portal Attendance for Employees: This module enables portal users (such as employees or external users with portal access) to view and manage their attendance records directly from the portal view in Odoo. Odoo portal attendance management, HR Employee Attendance Portal, Odoo attendance check-in from portal, Portal user manage attendance Odoo, Odoo remote attendance tracking, Odoo attendance without backend access, Employee check-in check-out Odoo portal, Odoo HR attendance portal module, Odoo attendance sync with backend, Odoo attendance history portal, Portal-based attendance tracking Odoo, Self-service attendance Odoo portal, Odoo attendance location tracking, Odoo GPS attendance from portal, Odoo employee attendance frontend, Odoo HR check-in portal module, Odoo mobile attendance via portal, Odoo portal attendance filter by date, Portal time tracking for employees Odoo, Odoo external user attendance access, Odoo portal working hours tracking, Odoo attendance with geolocation portal, Check attendance status Odoo portal, Odoo HR portal extension attendance, Attendance dashboard for portal users Odoo, Employee presence tracking Odoo portal.
- Employee Portal User Link
- This module establishes a direct link between an employee and their corresponding portal user account in Odoo. It ensures better synchronization and access control by associating employee records with portal users, enabling employees to log in via the portal and view or interact with assigned data as per defined access rights.
- TimeOff Portal
- Portal Leave Request for Employees: This module enables portal users (such as employees or external users with portal access) to create and submit leave requests directly from the portal view in Odoo. portal leave request, employee leave portal, leave request portal, odoo portal time off, portal employee leave, time off portal, leave management portal, odoo employee self service, portal hr request, odoo leave request portal, odoo hr portal, employee time off request, odoo portal module, odoo hr self service, portal based leave request, leave approval portal, odoo employee portal, portal access leave, leave tracking portal, odoo external user leave request, leave submission portal, portal interface for leave, odoo time off employee, odoo hr leave portal, employee leave from portal, time-off website, timeoff website, timeoff frontend, leave request website. leave request frontend, leave request portal
- Coneixement
- Centralitzeu, gestioneu, compartiu i feu créixer la vostra biblioteca de coneixement
- Ringover
- Make and receive calls and SMS, sync contacts, capture conversation history and recordings right from your Odoo Platform (SaaS compatible)
- WhatsApp Messaging
- Text your Contacts on WhatsApp
- Signar
- Envia documents per a signar online i gestiona les còpies omplertes
- Helpdesk
- Localitzar, prioritzar i resoldre els tiquets dels clients
- Subscripcions
- Generar factures recurrents i gestionar les renovacions
- Planificació
- Gestioneu l'agenda dels vostres empleats
- Esdeveniments
- Publicar esdeveniments, venda d'entrades
- Discussió
- Xat, passarel·la de correu i canals privats
- Contactes
- Centralitza la llibreta d'adreces
- Calendari
- Horari de queda dels empleats
- Servei de camp
- Programar i fer un seguiment de les operacions, temps i material in situ
- Marketing Social
- Gestioneu les vostres xarxes socials i els visitants del lloc web
- Avaluacions
- Avalua els empleats
- Parc automobilístic
- Gestioneu el vostre parc automobilístic i feu seguiment dels costos dels vehicles.
- Automatització de màrqueting
- Crea campanyes de correus electrònics automatitzades
- Enquestes
- Envieu les vostres enquestes o compartiu-les en directe.
- Assistències
- Seguiment de l'assistència de l'empleat
- Internet de les coses
- Models i assistents que donen suport a la Internet de les Coses.
- Per fer
- Organize your work with memos and to-do lists
- Habilitats de gestió
- Gestioneu les habilitats, els coneixements i la represa dels vostres empleats
- Treball en línia
- Gestioneu el vostre procés de contractació en línia